maandag 1 januari 2018

De beste wensen voor 2018


Op deze eerste dag van het jaar wil ik jullie weer een creatie laten zien met het prachtige papier van Papicolor.
Met deze kaart wil ik ook gelijk al mijn volgers en kijkers een heel gelukkig, gezond en creatief nieuw jaar toewensen.
Dat dat ik met deze champagnefles.


Ik heb voor de basis een mal gebruikt van Dutch Doobadoo.
Deze heb ik getekend op recycled kraft grijs.
Hierop heb ik een mat gemaakt van original karton Blauw
De klok is een mal van Noor design die ik gestanst heb uit  original karton Blauw en gemat met original karton chocoladebruin.
Hier een close up van de klok. 


De wijzers van de klok gesneden uit recycled kraft grijs en bewerkt met versamark en hero arts embossingpoeder platinum. 


Mooi effect geeft dit.
De cijfers 2018 heb ik gemaakt met de peel off stickers uit de Noor design scraplijn.
Verder de kaart nog afgewerkt met rietjes en een bloementoef. 


Hieronder nog even een foto van de gebruikte materialen. 



Ik hoop dat jullie weer genoten hebben van alle mooie creaties die ons team dit jaar heeft laten zien en dat we ook in 2018 jullie weer mogen inspireren. 
Hele fijne jaarwisseling allemaal en tot de volgende blogpost. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten