zondag 11 december 2016

Tentkaart

Sinds gisteren staat deze Dt kaart van mij op het blog van Papicolor. 

http://dtcreatiesmetpapier.blogspot.nl/2016/11/tentkaart-blogpost-10-december.html





De basis heb ik gemaakt met   original cardstock Anjerwit 264903
hieruit heb ik een strook gesneden van 14 x 30 cm en deze gerild op 1 cm 14cm 28 cm en 29 cm.
Daarna heb ik een strook gesneden van 14 x 8 cm. 
Deze gerild op 2, 4 en 6 cm en als een harmonika gevouwen.

Op deze basis heb ik een mat gemaakt met karton original aubergine 301909 zowel op de buiten als op de binnenkant.

Hierop heb ik aan de voorkant in het midden een mal van Noor design gelegd en deze uitgesneden.
Aan de binnenkant het plaatje geplakt zodat dit mooi in het midden van de opening komt.
Aan de onderkant van de kaart de harmonika plakken zodat je een tent krijgt.
In de harmonika het ik een bloemenrand van Noor Design geplakt om de diepte goed te laten zien .


De hartjes van de bloemen zijn gemaakt met een parelpen van Ddbd.

Het geheel afgewerkt met een bloementoef waarin ik een vogelkooitje heb verwerkt.


Het vogelkooitje is gesneden uit original cardstock Anjerwit 264903 en dit heb ik met Versamark en stampendous age wine embossing enamel bewerkt.

Dit was mijn bijdrage voor vandaag.
Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren met deze kaart.

Gebruikte kleuren papier :

Aubergine : http://www.papicolor.com/no-301909
Anjerwit :   http://www.papicolor.com/no-298903


Lieve groetjes
Elly

Geen opmerkingen:

Een reactie posten