woensdag 4 oktober 2017

En dan is er koffie.

Het is altijd leuk als je op koffie visite gaat om een kleinigheidje mee te nemen.
Je kunt de gastheer of gastvrouw dan op een leuke manier lekkere bonbons of chocolaatjes geven voor bij de koffie.
Dit pillowdoosje is daar heel geschikt voor. 



Ik zal jullie eerst laten zien wat  voor materialen ik hiervoor gebruikt heb.


Ik heb de pillow box mal van Dutch Doobadoo gebruikt en deze op recycled kraft nagetekend, gerild  en uitgeknipt.


Daarna heb ik op original karton Petrol de binnenste lijn van het bovenste gedeelte getekend en dit ook weer uitgeknipt.
De randjes heb ik bewerkt met witte gesso.


Uit cardstock original hagelwit heb ik met een mal van Amy design de rand aan de bovenkant gestanst. 
Met de Misti  de stempeltjes van Marianne Design eerst op het blauwe gedeelte gestempeld.
.
. Als eerste heb ik de randmal tussen de plakrand bevestigd. 
Hierna heb ik het doosje dichtgeplakt. 

De basis van het doosje is dan klaar en je kunt het dan naar eigen idee gaan versieren. 
Ik heb een plaatje van Gerda's hobbyshop gebruikt wat ik gemat heb op een stukje recycled kraft. Het original karton Petrol matst perfect met de kleur van de koffiekopjes.
Er zijn zoveel kleuren karton van Papicolor dat je altijd wel een geschikte kleur kan vinden bij je plaatje.
En nog wat koffieboontjes als versiering toegevoegd.





Ik vond het erg leuk om te maken.
Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren. 

Groetjes Elly 



2 opmerkingen:

  1. I really like visiting your very very nice blog!!! You are so talented!!! Beautiful gift box you created. Thanks for sharing:)
    Henry

    BeantwoordenVerwijderen