vrijdag 18 augustus 2017

Shine

Shine 

Met het Oud hollands papier  van Papicolor heb ik een kaart gemaakt om jullie te laten zien.
Deze keer heb ik gewerkt met Distress Oxide en een aantal masks van Joy Crafts.




Deze materialen heb ik gebruikt.




Ik ben begonnen met de mask met verwijderbare tape vast te plakken op het papier.
Hierna heb ik het mask bewerkt met drie kleuren Distress Oxide te weten 
Broken China
Spiced Marmelade 
Peeled Paint

Dit is dan het resultaat:


Hierna heb ik de verwijderbare tape aan de binnenkant van de mal geplakt zodat ik de rand nog kon bewerken met Broken China.


Ik heb het mask eraf gehaald en een andere mask genomen met de tekst Shine.
Deze heb ik met Walnut Stain erop gezet.
Nu heb ik de mask met de tekst Star genomen en ook bewerkt met Walnut Stain .


Ik vindt het eindresultaat erg leuk. Zo zie je dat je met een paar kleurtjes en mooi papier ook een mooi kaartje kan maken. 



Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren met deze kaart.


Groetjes 
Elly

Geen opmerkingen:

Een reactie posten