dinsdag 25 juli 2017

Een onvergetelijke dag

Deze kaart heb ik gemaakt voor het blog van Papicolor.

Je huwelijksdag is er een om nooit te vergeten en wat is het dan leuk om later alle felicitatie's terug te kijken.
Ik heb vandaag een felicitatie bij een huwelijk om te laten zien.




Hierbij heb ik de kleuren Bloesem en zeegroen gebruikt.
De basis van de kaart heb ik gemaakt met een mal van Noor! Design.




Ik heb 4x deze mooie mal uitgesneden uit 






Deze heb ik aan de zijkant van een vierkant 10,5 x 10,5 cm geplakt .
Dit is de basis van de kaart.

In het midden heb ik eerst een vierkant van 9,5 x 9,5 uit Zeegroen
geplakt.
en daar weer bovenop een vierkant van 9 x 9 cm uit Hagelwit

Hierop komt het plaatje met de ballonnen van Syta van Gelderen.




Zien jullie dat het papier van Papicolor perfect past bij het plaatje.
Er zijn zoveel kleurtjes dat er altijd wel een kleur match met je plaatje.
Als laatste heb ik nog uit Hagelwit de buitenrand van de tekst Wedding uitgestanst.
En de tekst wedding uit Bloesem.

Deze op de onderkant van de kaart geplakt.
Omdat ik de bovenkant nog wat kaal vond heb ik daar nog een stukje kant met roosjes en pareltjes geplakt.

Dit was mijn kaartje voor vandaag. 
Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten