zondag 16 juli 2017

Happy birthday

Deze kaart gemaakt met de sketch van Janet Blaauw uit het nieuwe Noor Magazine.
Heel handig zo'n sketch als je even geen inspiratie hebt.
Krijg je ineens weer heel veel ideeën.




Ik heb de mooie mannenlijn van Maja design gekozen als designpapier.
Er zit een vel bij met hele leuke mannenplaatjes.
1 van deze plaatjes heb ik verwerkt in een van mijn favoriete blauwe mallen van Noor design.





Met de vlaggenstans van Noor de letter B day gestanst uit kraft en designpapier en aan de onderkant van de kaart verwerkt. 
Een erg leuke stans met oneindig veel mogelijkheden.






Deze houten coctailglaasjes vond ik erg wel grappig bij . Lijkt net of deze jongeman er naar kijkt.


Ik hoop dat jullie het een leuke kaart vinden. 
En een reactie achterlaten vindt ik altijd leuk. 

Knutselgroetjes 
Elly


Geen opmerkingen:

Een reactie posten