zaterdag 22 april 2017

Bloemengroet

Hallo bloggers.


Vandaag  weer een creatie laten zien met het prachtige papier van Papicolor.




Ik heb op original karton olijfgroen een mask van DDBD gelegd en deze met een dauber bewerkt met memento wedding dress inkt.




Hierna heb ik de mask iets verschoven en hetzelfde herhaald met memento olive grove.


wat een leuk effect geeft dit al. daarna heb ik de mask weer iets verschoven en dezelfde procedure herhaald met memento northern pine.
Het eindresultaat ziet er dan zo uit.


daarna heb ik een stempel van Penny black met versafine gestempeld op original karton licht roze en deze ingekleurd met ecoline brushmarkers.


Hiermee laat ik zien dat je op het original karton ook kunt werken met weinig water.
Kijk hieronder maar hoe mooi het papier blijft.




Als laatste heb ik het hartje van de bloem bewerkt met wink of stella om een subtiel glittertje te geven.De bloem heb ik verhoogd op de kaart geplakt. De  tekststempel is van Joy en deze heb ik gestempeld met versamark en bestrooid met embossingpoeder van zing (green metallic finish)

Deze basis heb ik gemat op original karton lila en nogmaals op gemat op original karton felroze.

Ik hoop dat ik jullie met deze kaart weer heb mogen inspireren.

Knutselgroetjes
Elly

Geen opmerkingen:

Een reactie posten