maandag 2 januari 2017

Alle goeds voor 2017

Alle goeds voor 2017



Allereerst wil ik iedereen een geweldig, gezond en natuurlijk creatief 2017 wensen. 

Wat is er dan toepasselijker dan een nieuwjaarskaart.

Deze kaart heb ik gemaakt voor het blog van Papicolor.




Voor deze kaart heb ik een basis gesneden uit  cardstock original hagelwit van 30 x 17 cm en heb deze gerild op 7 -10-20-23 cm.
Hierop heb ik karton original heide gemat wat ik bewerkt heb met een stempel en embossingpoeder.

De cijfers heb ik gemaakt met een sjabloon van DDBD hiervoor heb ik cardstock original hagelwit en karton original muisgrijs gebruikt.






De klok , champagneglazen en tekstlabel heb ik uit cardstock original hagelwit  en  karton original muisgrijs gestanst.



Gebruikt papier van papicolor. 


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en wens jullie allemaal een hele fijne dag.


groetjes 
Elly

Geen opmerkingen:

Een reactie posten