zondag 4 december 2016

Live is full of beauty

Vandaag start er weer een nieuwe challenge op de Facebook pagina van Kaartjes Inspiratie Challenges.

https://www.facebook.com/groups/1071726679576104/?fref=ts

Deze keer mag je een kaartje maken naar een sketch voorbeeld.
Dit is de sketch.



Deze kaart heb ik gemaakt n.a.v. de sketch om jullie te inspireren.


Ik heb gekozen voor een romantische kaart.
Gemaakt met het mooie designpapier van Pion.
Het plaatje en het designpapier zijn uit dezelfde serie en passen perfect bij elkaar. 


Voor het ovaal heb ik een stans van Noor gebruikt .


De tekst komt ook van Pion.

Het bosje lavendel is ook een stans van Noor die ik eenmaal uit groen en eenmaal uit paars heb gestanst.


Ik hoop dat ik jullie hiermee uit kan dagen om mee te doen aan deze leuke challenge.

Lieve groetjes
Elly 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten